Hello viewers ! tinggalkan link belog korang tau kalo dah singgah belog aliaa ? kalo tak .. tak dapek ler den nk follow korang.. Iloveyousomuch ♥

Tuesday, May 29, 2012

aku dan dia!


huhu dah lame rasenye tak update belog ni..
dah usang sgt dah aku tgk =..=
kesian my pwince ni.. hehehe

Alhamdulillah setelah 1tahun 4bulan 2hari aku bercinta dgn
Muhammad Safiq ni..
1st time aku bertemu dgn die dekat LRT Setiawangsa
lepastu kitorang lepak tgk wayang dekat Time Square.
terasa bahagia sgt bile disamping die..

Allah dah berjanji kan? 
"Setiap org y bersabar itu ada ganjarannye"
berbaloi rasenye aku dgn die saling memahami and bersabar meniti setiap liku kehidupan
aku rase die lah jodoh y terbaik untuk aku. Insya allah

2May2012/rabu < tak dpt aku lupakan..
bie aku ni comel sgt2! hehehehe geramnye..
jodoh Allah di mana2 kan? 
siapa sangka daripada nk tanye masalah aku.. terus melekat dgn aku smpai harini.
siapa sangka die tak online chatroom dekat 3 4 bulan
lepas die online kebetulan kenal dgn aku?
die pulak budak lama. aku newbie la konon =..= hehehe

Alhamdulillah, aku bersyukur sgt Allah kurniakan aku lelaki y sgt2 penyabar!
aku rase aku lah insan terpilih y dpt anugerah ni.
die sgt2 memahami
die tak prnah marah aku
die tak prnah cemburu, sbb die tau aku mcm mane :D kihkih
die tak prnah hirau paras rupa aku :( 

ape y paling penting bg aku..
Die tak prnah buat benda y aku TAK SUKA
dan die ade ape y AKU SUKA!
kirenye mcm aku ni perfect match! dgn die :*


I'll never forget the day how we've met and get this far sayang <3
aku tak prnah berani jumpa lelaki tapi die dh break the record :p
hihihihihi





                                            

p/s : always love you !! now and forever

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT©ALIASAFIQ'S FANTASTIC BRAIN ♥