Hello viewers ! tinggalkan link belog korang tau kalo dah singgah belog aliaa ? kalo tak .. tak dapek ler den nk follow korang.. Iloveyousomuch ♥

Thursday, April 19, 2012

Larian SMART 2012


Harharhar, 
semalam 18April SMART ade merentas desa tapi aku tak lari pon 
kuikuikui
aku rasa sepanjang 4 tahun aku kat SMART (sekolah) 
baru sekali kot aku datang larian SMART tu
HAHAHA *gelak jahat
tu pon dtg mase form 1. bila dah form 4 ni dtg tapi bkn nak lari
aku bertugas daaaaa.. adoi
ingatkan senang jd photographer, penat gile~! 

cabaran die, photographer comfirm kene berani and tak malu
aku dahla pemalu sgt sgt :'( 
ketaq lutot bile bhadapan dgn org ramai :( 
panas pulak tu! Haihh, mmg legam lah muka aku cerita die =.="

Aku bukannye reti amek gmba sgt pon,
 tapi sbbkan nk markah koko aku gagahi jugak!
HAHAHAH,

Nah, ni ade sikit gambar nk share :p 

Sebelum larian tu kitorang panaskan bdn dulu, sporting betul akak comel ni


3 2 1 ~! Go Smart go smart !

Kkkk, cukup! 

ni jela toksah bebanyak :p
Papepon, 7mei nnti aku dah start pakai baju biru 
Hahahaha, tak sangka setelah 10 tahun aku mengidam nk jadi pengawas sekolah
akhirnya dapat jugak, Harharhar

Kalau dulu name aku je y naek "pakai kerongsang"
sekarang aku pulak y naekkan name org smpai masuk bilik disiplin pon boleh!
HAHAHAHA jahat 

OK, Tatabbies :p





                                                                              
p/s : always love you !! now and forever

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT©ALIASAFIQ'S FANTASTIC BRAIN ♥