Hello viewers ! tinggalkan link belog korang tau kalo dah singgah belog aliaa ? kalo tak .. tak dapek ler den nk follow korang.. Iloveyousomuch ♥

Thursday, November 24, 2011

♦Barbieee awesome !!


Heeeeeello my dearest viewer :)
today I really wanna talk about barbie 
HAHAHA :p

even umur aku skang dah menjangkau 15 tahun .. tapi minat aku dekat barbie ni maseh segar woo !!
dari kecik lagi aku suka sgt tgk barbie ..
kalo ade movie pasal barbie ni mmg aku y control tv tu :p
aku suke tgk sbb barbie ni lawa , dress up die wonderful, kirenye lifestyle die cool je ..

dulu mase kecik mmg aku pantang tgk "barbie doll" dekat shopping mall ..
mmg aku belek walopon barbie tu kat dlm kotak :'(


sekarang aku ade 3 barbie doll dgn rumah dgn bath tab dgn dress dgn kasut !!
first time mase aku dpt barbie umo aku 6 tahun kot , birthday gift dari mama
and its original bukan y kat kedai runcit rm2 dah bole dpt barbie =="
so suck =="
second makngah aku balek dari england lepastu die belikan aku barbie
third daddy aku y belikan .. mase tu aku dajah 6 ==" HAHA
oke aku tau dah besa :) 
mase form 2 birthday cake aku gmba barbie nutracker , so cute !!

skarang aku gilekan barbie lagi , bile aku tgk barbie aku slalu berangan nk jadi mcm die :">
hikhik, muke legend hati lembut tau :p


nnti kalo ade rezeki , aku nk soh daddy buat bilik aku mcm tu :')
cume dinding die aku nk wane putih ! dekat dlm gmba tu byk sgt pink so nmpk rimas
siyes aku nk bilik mcm tu T.T 
walopon umo semaken meningkat , aaaah ! aku tak kesa lah
asalkan bilik aku nmpk kemas dan comel , baru lah semangat nk berangan !! 
HAHAHAHAH!! oke lah ni jelah kot 


Kbye



p/s : always love you !! now and forever

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT©ALIASAFIQ'S FANTASTIC BRAIN ♥