Hello viewers ! tinggalkan link belog korang tau kalo dah singgah belog aliaa ? kalo tak .. tak dapek ler den nk follow korang.. Iloveyousomuch ♥

Friday, October 7, 2011

♦Without me


Hurmmm ..

Kau bole hidop tanpa aku sebenarnye :)
Tapi aku rase mcm tak mmpu hidop tanpa kau ..

Sehari suntuk aku tggu kau tau ,
but fill with nothing !

Puas kah kau lukaiku ?
puaskah kau sakiti ku ?
PUASKAH ? :'(
Hurmm ..


GF : Kita maen satu game nak ?
BF : Game apa ?
GF: Macam ni, esok awak tak paya contact saya, means esok takpaya call or apa² y                                                                                                                       
        berkaitan la .. saya pon buat mcm tu dekat awak okay ? kite tgk sape menang :)
BF : Okay! .... esoknya, si BF terpaksa la tahan rindu dekat GF. mengenangkan y ni satu 
          permintaan.. si BF cuba kuatkan hati.. 

.......Keesokan harinya, si BF call si GF , tapi tak dijawab .. So si BF pegi dekat uma GF die ..
........Di luar uma, ramai org. Die mula rasa pelik then teros masok ke ruma ..
.......Sekujur tubuh terbaring kaku di tgh uma .. dan tubuh tu adalah jasad si GF y da meninggal 
....... Mak si GF pon bagi surat dekat BF ..

Surat y bertulis : Sayang, semalam awak dpt hidop sehari tanpa saya . saya pasti esok 
                          dan seterusnya  pasti awak dpt hidop bahagia tanpa saya ♥


p/s : always love you !! now and forever

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT©ALIASAFIQ'S FANTASTIC BRAIN ♥