Hello viewers ! tinggalkan link belog korang tau kalo dah singgah belog aliaa ? kalo tak .. tak dapek ler den nk follow korang.. Iloveyousomuch ♥

Saturday, August 18, 2012

Esok RAYA woi!


                                                           Hi babybloggie!
wah lama sangat lah tak update story kat sini. 
rindu lah. serious :(
bukan takde masa, cuma malas je nak update 
nak tau sbb ape?
HAHA!
sebab... kalau aku dah mula menaip aku tak boleh benti punya =..=

sedar tak sedar.. dah sebulan dah Ramadhan berlalu.
kejapnya rasa! azan pon tak berubah sangat waktu
tak macam dulu :( 
tak sangkanya esok dah raya, tapi raya tahun ni biasa2 je bagi aku
yela.. bila dah besar2 ni, tak rasa dah mood raya. huhu


sesiapa yang pernah kenal dgn aku, 
aku mohon seribu keampunan andaikata tersalah tutur kata mahupon perbuatan :)

tahun ni jugak tahun kedua aku raya dgn my only baby! hihihihihi
papepon, 

SELAMAT HARI RAYA TO ALL MUSLIM!

kalau tiada waktu "kemalasan" aku, nanti aku hapdet lagi belog ni okes? :p
tata babybloggie!



                                                               

p/s : always love you !! now and forever

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT©ALIASAFIQ'S FANTASTIC BRAIN ♥