Hello viewers ! tinggalkan link belog korang tau kalo dah singgah belog aliaa ? kalo tak .. tak dapek ler den nk follow korang.. Iloveyousomuch ♥

Thursday, May 5, 2011

oh no !


hurm ! 
:(


comel kan die sayang ? hehe
geram sgt sgt ! mcm bie je :P

this is how i love you sayang :(

> ape y penting skang . baby nk bie dlm hidop baby :')
> sume emas ngn berlian y ade dlm dunie nih tak cukop nk beli cinta bie :')
> i really hope that allah created you just for me 
> am so addicted to your love !
> baby gile kan bie lah ! seriously
> baby cant stop thinking about you bie ! oh please :(
> honestly baby tak bole hidop tanpa bie :(

hurm ..
| baby takde niat nk buat bie sedeh :( |
| i really love talking with you :) . your voice make me feel so calm ! |
| i wanna spend all my lifetime for being with you bie :') |



no one has loved me the way you love me bie :')

you are my forever love , my heart and my lifeee !

(: i dont want to lose you sayang :(



baby nk sgt jumpe bie ! 

imissyoudamnreallymuch ! :')









p/s : always love you !! now and forever

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT©ALIASAFIQ'S FANTASTIC BRAIN ♥